Volgende week donderdag staat de tweede masterclass op het programma van ZAAI Amstelveen. Deze middag staat geheel in het teken van sales. Onderwerpen als het bepalen en vinden van de juiste doelgroep, een goede prijsbepaling en het verkopen op een manier die bij jou past én recht doet aan het product of dienst zijn zeker onderwerpen die met de groep behandelt zullen worden.
De masterclass zal gegeven worden door Marie-José Giebels van Mind Direction. Lees hieronder meer over wie Marie-José is en waar zij zich allemaal mee bezighoudt.
Ik ben Marie-José Giebels en zolang ik me kan herinneren ben ik geïnteresseerd in communicatie. Een jaar of 10 lang heb ik bij mediabureaus gewerkt waar ik de onderhandelingen deed met radio- en televisiezenders voor onze adverteerders. Ik had een inkoopbudget van € 200 miljoen. Voor dit bedrag voerde ik veel gesprekken met mijn klanten en minstens zoveel met mijn leveranciers. De manier waarop er gecommuniceerd werd met klanten, intrigeerde mij mateloos. Resultaten waren erg belangrijk, maar niet iedereen was echt benieuwd naar de wereld van die klant, merkte ik. Dat gold niet alleen voor de leveranciers die met mij in gesprek wilde om een graantje van mijn budget mee te pikken, maar ook voor onszelf naar onze klanten toe. Dat voelde erg kil en onverschillig.
Tijdens mijn NLP Master Practitioner en mijn NLP Counselingsopleiding ontdekte ik dat goede resultaten wel degelijk samen kunnen gaan met een prettige, uitnodigende manier van communiceren, met zachte sales. Ik ontwikkelde mijn eigen methode en model.
Met mijn bedrijf Mind Direction help ik bedrijven harde resultaten te halen met zachte sales.
En bij de Academie voor Succesvol Ondernemen help ik ondernemers om zichzelf beter te verkopen, door hun eigen waarde te voelen, door een aantrekkelijk aanbod te creëren en door te weten hoe je verkoopgesprekken succesvol maakt én leuk!
Ik geloof in oprechte nieuwsgierigheid, dus voor trucjes, bluffen of voeten tussen de deur moet je niet bij mij zijn. Het geeft me enorm veel plezier om te zien dat mijn klanten leren verkopen en zich daar tegelijkertijd goed over voelen, omdat ze voelen wat ze waard zijn en omdat klanten hun toegevoegde waarde zien.
Verder ben ik moeder van een zoon van 12 en van een zoon en een dochter van 10 jaar. Als obsessieve planner (of controle freak, zo je wilt) kreeg ik wat ik verdiende, of nodig had: Een tweeling! Dat heeft me geholpen relaxter in het leven te staan. Want met 3 kinderen in de luiers is het leven niet maakbaar en moet je je soms overgeven aan de orde (lees: chaos!) van de dag. Ik ben geboren in 1972 en woon met mijn gezin in Ouderkerk aan de Amstel.